Plan treningowy na siłę

Plany treningowe to bardzo istotny element życia każdego bywalca siłowni. Bez odpowiedniego planu nie osiągniemy zadowalających nas wyników. Oczywiście sam plan to nie wszystko i trzeba też pamiętać m. in. o korzystnej diecie, która dostarcza nam wszystkich niezbędnych składników. Okazuje się, że w internecie znajdziemy wiele ogólnodostępnych planów, z których możemy wybrać jakiś dostosowany do naszych potrzeb. Możemy też się wybrać do profesjonalnego trenera, który na pewno dobierze go lepiej, bazując na swoim wykształceniu i doświadczeniu. Dobry plan treningowy na siłę składa się przede wszystkim z dobrze zaplanowanej rozgrzewki. Jest ona bardzo ważna dla tego typu treningu. Później następują natomiast serie powtórzeniowe, na które składa się mało powtórzeń, ale za to z dużym obciążeniem. Trzeba więc pamiętać m. in. o odpowiednim zabezpieczeniu naszych stawów. Inaczej narażamy się na kontuzje. Plan treningowy na siłę pozwala nam ich uniknąć, ale tylko jeśli będziemy się do niego ściśle stosować.

1 Comments

  1. Spalacze tłuszczu na pewno przydają się w okresie redukcji tkanki tłuszczowej, ale najpierw należy zacząć od podstaw. Ułożyć zbilansowaną dietę, odpowiedni plan treningowy. Zarówno ważny jest trening siłowy (szczególnie istotne info dla kobiet, które często się go ‚boją), jak i odpowiedni rozkład cardio/treningu interwałowego. Z pomocą przyjdą nam specjaliści potreningu.pl/plany , którzy indywidualnie rozpatrują każdy przypadek.
    W dalszej kolejności przy udanej próbie odchudzania się i spadku zbędnego balastu, dopiero warto zainteresować się spalaczami tłuszcz, które wspomogą nam osiągnąć kolejny etap i zejść jeszcze niżej z % tkanki tłuszczowej, przyspieszą przemianę materii, dadzą potrzebny zastrzyk energii na treningu i wzmocnią naszą koncentrację,polecam ofertę http://www.sfd.pl/sklep/Spalacze_ze_stymulantami-k153.html i ich ogromny wybór termogeników.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*